Σε αυτή την ενότητα:
- Διαβάζουμε βιογραφικά σημειώματα συγγραφέων
- Παίρνουμε πληροφορίες από βιβλιοπαρουσιάσεις
- Περιγράφουμε πώς λειτουργούν οι βιβλιοθήκες
- Αναγνωρίζουμε τις ονοματικές και τις ρηματικές φράσεις
- Ξεχωρίζουμε διαφόρους τρόπους σύνδεσης των προτάσεων
- Αναφορικός λόγος (αφηγήσεις, περιγραφές)
- Λογοτεχνικά κείμενα, συνεντεύξεις, βιογραφικά σημειώματα, βιβλιοπαρουσιάσεις, βιβλιογραφικό δελτίο, κανονισμός λειτουργίας βιβλιοθήκης, κείμενα ενημερωτικών εντύπων, σενάρια, έπαινοι
Περιλαμβάνονται οι υποενότητες:
α. Ο μαγικός κόσμος των βιβλίων:
— Ο μαγικός κόσμος των βιβλίων (κείμενο)
— Ποιοι είναι οι συγγραφείς; (κείμενο)
β. Βιβλιοθήκες:
— Όταν η Βιβλιοθήκη συναντά τους αναγνώστες (κείμενο)
γ. Σκυταλοδρομία ανάγνωσης 2001 -2002:
— Σκυταλοδρομία ανάγνωσης 2001 -2002 (κείμενο)
— Ανασκαφές στα τυφλά (κείμενο)
βλ. Γραμματική Ε΄ και Στ΄ Δημοτικού: Ενότητα 16, μέρος 4ο, Πώς συνδέω φράσεις και προτάσεις; σσ. 176-180
α. Ο μαγικός κόσμος των βιβλίων:
— Ο μαγικός κόσμος των βιβλίων (κείμενο)
— Ποιοι είναι οι συγγραφείς; (κείμενο)
β. Βιβλιοθήκες:
— Όταν η Βιβλιοθήκη συναντά τους αναγνώστες (κείμενο)
γ. Σκυταλοδρομία ανάγνωσης 2001 -2002:
— Σκυταλοδρομία ανάγνωσης 2001 -2002 (κείμενο)
— Ανασκαφές στα τυφλά (κείμενο)
βλ. Γραμματική Ε΄ και Στ΄ Δημοτικού: Ενότητα 16, μέρος 4ο, Πώς συνδέω φράσεις και προτάσεις; σσ. 176-180