ΑΝΘΟΛΟΓΙΟ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΚΩΝ ΚΕΙΜΕΝΩΝ Ε΄-ΣΤ΄ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ
Ενότητα "Σχολείο και παιδί"
βλ. Ψηφιακό σχολείο [Η Αστραδενή στο νέο της σχολείο], αποσπάσματα από το μυθιστόρημα Αστραδενή της Ευγενίας Φακίνου
κειμενικό είδος: Συνέντευξη, βλ. "Παίρνοντας συνέντευξη από το συμμαθητή μου" εδώ
Προσοχή! Η ερευνητική συνέντευξη πρέπει να τηρεί κάποιους κανόνες δεοντολογίας, όπως την ανωνυμία αυτού από τον οποίο παίρνουμε συνέντευξη και την αποφυγή ερωτήσεων που προσβάλλουν ή θίγουν των ερωτώμενο και δείχνουν έλλειψη ευαισθησίας από την πλευρά μας.
Ενότητα "Σχολείο και παιδί"
βλ. Ψηφιακό σχολείο [Η Αστραδενή στο νέο της σχολείο], αποσπάσματα από το μυθιστόρημα Αστραδενή της Ευγενίας Φακίνου
κειμενικό είδος: Συνέντευξη, βλ. "Παίρνοντας συνέντευξη από το συμμαθητή μου" εδώ
Η συνέντευξη αποτελεί ίσως την πιο διαδεδομένη μέθοδο άντλησης πληροφοριών στις κοινωνικές επιστήμες. Η συνέντευξη παίρνει πολλές μορφές: μπορεί να είναι βασισμένη σε ένα καθορισμένο σχέδιο συνέντευξης ή ερωτηματολόγιο ή να είναι συνέντευξη σε βάθος ( ο ερωτώμενος αναπτύσσει τις σκέψεις και τις απόψεις του ελεύθερα και σε βάθος), μπορεί να είναι συνέντευξη πρόσωπο με πρόσωπο, τηλεφωνική συνέντευξη κτλ.